Home / Sağlık / 1 saat boyunca yürüyen biri kaç kalori harcar?
yürümek kalori
yürümek kalori

1 saat boyunca yürüyen biri kaç kalori harcar?

1 saat boyunca yürüyen bir kaç kalori yakacağınızı ve 1 saat tempolu yürüyüş kaç kalori yakar sorusu çoğu kilolu inanın sorduğu ve merak ettiği bir sorudur. 1 günde 10 km yürümek kaç kalori yakarım diye düşünüyorsanız size detaylıca anlatacağız. 1 günde 1 saat yürüyüş ayda kaç kilo verdirir sorusununda cevabı otomatik olarak çıkacaktır karşınıza.

1 saat yürüyüş kaç kalori eder?

Yürümek, insanlığın en temel vücut hareketlerinden biridir. Bir yerden diğerine ulaşmak ve gerekli aktiviteyi yapmak için günler içerisinde en temel hareketleri yapabilmek için böyle yürüyoruz. Onlar yürürken, kan basıncı, metabolizma hızının her adımı, damarlar ve daha çok kan dolaşımında debisi artar, yağ yakma hazırlanmış ve yağ ve kan oluşur kötü kolesterol düzeylerinde bir azalma için gerekli bir ortamdır. Kilo kaybetmek için her gün hızlı yağ yakımı ile metabolik oranınızı artırarak tempolu yürüyüşler yapılabilir.

1 saat boyunca yürüyen biri kaç kalori yakar

1 saat boyunca yürüyen biri kaç kalori yakar bilmek ister misin? O zaman açıklamama izin ver. Sağlam yürüyüş ve yürüme hızı ile yakılacak 1 saatlik kalori, kişinin ağırlığı gibi parametrelere bağlı olabilir. Örneğin, 65 kg. mil cinsinden bir saat başına ortalama ağırlık (3.2 km). Hafif bir tempoda 216 kalori kadar düşük bir yanma sonunda 1 saat içinde yürüdü. 90 kg, ortalama 1 saat aynı hızda yürüdüğünüzde 258 kalori yakar.

Yürümeye göre vücut yağınız tempoyu arttırmalı ve kalp atışlarınızın artmasına izin vermelisiniz. Bununla birlikte, yağlar, yanmaya başladığınızda uzun süre yüksek nabız atışına devam edilir. 65 kg’lık yetişkinler için saatte 5,6 km hızla yürüyüş, yaklaşık 264 adet yanık kalorisi sonunda 1 saat. 90 kg Aynı hızda 1 saat içinde 348 kalori yakan veya azaltan biri.

Yürümenin faydaları

  • daha fazla oksijen ile yürümek vücuda alınır
  • güçlendirilmiş bağışıklık sistemi
  • kalp hastalıkları riskini azalttı
  • organize edilen kan dolaşım sistemindeki kötü kolesterol düzeyini düşürdü
  • yüksek tansiyon düşüyor, normal seviyeye iniyor.
  • yürüyüş solunum koruma yararları arasında yer almaktadır.
  • postmenopozal kadınlarda kemik kaybı (osteoporoz) riskini azaltır
  • Karın ve kol kaslarının gelişimini sağlar
  • Eklemleri ve sistemi korur, eklem iltihabı ağrısını önler.
  • Kilo kontrolünün avantajlarından yararlanarak en iyisini sunmaktır. En az 30 dakikalık bir yürüyüş için hızlı bir tempoda yapılması gereken yaklaşık 200 kalori yakmanızı sağlar. Günlük kalori kısıtlaması ile takviye edildiğinde sağlıklı kilo vermede yardımcı olacak her gün veya haftada en az 3 gün bir yürüyüş.
  • endorfinler, yürüyüş sırasında salgılanan hormonlardır ve kişinin kesmesine mutluluk verir ve sakinleştirici etkiye sahiptir.
  • stres, anksiyete, gerginlik, depresyon yararları arasında bir yürüyüşe eğilimli olmak gibi duyguları ortadan kaldırarak rahatlama sağlamak için düşünülebilir.
  • Yürümek için daha rahat salgılanan endorfinler sayesinde uyumak ve uyku kalitenizi artırabilirsiniz.
  • akşam yemeğinden 15 dakikalık bir yürüyüşle kandaki şeker seviyesini düzenler.
  • Bir yürüyüş için hayatınızın her dakikasını ortalama 1,5-2 dakika eklersiniz. Bir taş Buda ile iki kuşu öldürebilirsin demek istiyorsun.
  • Her gün ekstra 20 dakikalık yürüyüş yapmak için yılda 7 pound daha fazla kaybetmeniz mümkün.
  • Kilo kaybına ulaşmak için yürüdüğünüz yürüyüş, yanı sıra kalorilerin yenilebilir gıdalar dikkate alınmalıdır.
  • Uzun ritmik yürüyüş ve kilo kaybı sağlar.
  • Kısa ve hızlı yürüyüşler akciğer ve kalp sağlığı için son derece etkilidir.
  • Alzheimer hastalığına karşı koruma sağlamak, yürüyüşün faydaları arasındadır.
  • Metabolizmanız, bağışıklık sisteminiz ve hormonların düzenlenmesi ve kansere yakalanma riskini azaltmak, ayrıca yürüyüşün yararlarında belki de en değerli olanları.

Fiziksel egzersiz yürüyüşte görüldüğü gibi son derece faydalıdır.

Eğer uygun olmayan ayakkabılarla yürümek, ayak parmaklarınızın ucunda ve ayak parmaklarınızda kemikler varsa, bazı olumsuz durumlar yaşanabilir.

onlardan çok fazla yorulmak kaslara baskı yapıp kasları takarak kaslara neden olabilir ve bu kaslara ağrı verir. Bu nedenle, uygulama uzun bir yürüyüşle yapılmalıdır.

1 kg vermek için kaç saat yürümeniz gerekiyor?

Kilo vermek ve basit bir matematik dengesi vermek. Kilo kontrolü, bu dengeyi doğru kurulduğunda sağlamak önemlidir. Şimdi bir saatlik yürüyüşün birkaç kalori yaktığını söyleyelim…

Saatte 400 kalori koşan bir kişi yürüyüş yapabilir. Saatte 800 kalori olan saatte 2, 4 1600 kalori ile saatte 800 kaloride, 18 saatte 7200 kalori yakmak mümkündür. Bu da 18 saat boyunca 1 kilogram yağ yakmak için yürümeniz gerektiği anlamına gelir. Mart ayı boyunca metabolizmayı hızlandıran etkiyi de göz önünde bulundurarak artı 200 ekstra kalori harcayacağız. Bu da ortalama 12 saat 1 kg yürümek zorunda kalacağı sonucuna vardığımızda göz önünde bulundurulur.

Bir önceki yazımız olan Buscopan nedir ve ne için kullanılır? Yan Etkileri Nelerdir? başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

[Toplam:2    Ortalama:3/5]

Mutlaka Okumalısın

Karabasan nedir

Karabasan nedir? Karabasan Gelmesin İstiyorsanız Bunu Yapın!

Karabasan nedir diye merak eden ziyaretçilerimiz için Gecenin ortasında, göğsünüzde görünmez bir ağırlıkla uyanıyorsunuz. Bilinciniz, …

2 Yorumlar

  1. Bunu konuyla ilgili biliyorum, ancak kendi blogumu başlatmaya ve kurulum için gereken her şeyin ne olduğunu merak ettim mi?
    Seninki gibi bir blogun güzel bir kuruşa mal olacağını varsayıyor muyum?
    Ben çok web anlayışlı değilim, bu yüzden% 100 emin değilim. Herhangi bir öneri veya tavsiye büyük ölçüde takdir edilecektir.
    Bunun için teşekkürler

  2. Herhangi bir öneri veya
    tavsiye büyük ölçüde takdir edilecektir. Bunun için teşekkürler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir