Home / Sağlık / Basit Sabah Spor Egzersizleri
Sabah basit spor egzersizleri

Basit Sabah Spor Egzersizleri

Sabah Spor Egzersizleri

Sabah Spor Egzersizleri olarak Sabahları hepimiz sporun dilinde. Hatta bazılarımız horozlardan önce sokaklara düşmek için uyandırıyor, bazılarımız sadece gözlerimizle yaptığımız koltuğumuzda, kollarımız amaçsızca dalgalanıyor. Birçoğumuz ve gerçekten doğru çalışıyor ve sabahları spor yapmak için sabah saatlerinde egzersizleri yapmayı başardık ve bir hareket hakkı vereceğiz. Fakat sabah sporun ne kadar iyi yapılması gerekiyor? Bu şekilde, sabah spor salonunda, nasıl paylaşacağımız birkaç ipucu.

Sabah sporu hareketleri resimli olarak aşağıda bulabilirsiniz. Videolu olarak ta mevcuttur. Sabah sporu evde erkek veya kadın (bayan) olarak bu egzersizleri uyanınca da yapabilirsiniz.

Her şeyden önce, Sabah Spor Egzersizleri ve ağırlıklı egzersizler yorucu olmamalıdır. Soğuk vücut, yaralanmalar için çok elverişli bir ortam. Genellikle vücudun ağırlığı orta tempoda egzersizler, düşük tempo, gitmesi gereken yollardan yüksektir.

1 saat boyunca yürüyen bir kaç kalori yakacağınızı detaylıca önceki yazımızda incelemiş ve sizlere detaylı bilgi vermiştik.

Ayrıca bir noktaya sahip olmanın çok önemli olduğu, yeni başlayanların abartılı hareketlerinde yapılması gereken rakamlar. Örneğin, mümkün olan en yüksek sayıyı hedeflerken mekik veya şınav. Kaslarınız zorlanana kadar birazcık.

Sabah Spor Egzersizleri Nasıl Yapılır?

1 – Sınav: temel olarak ağır, kol, göğüs ve sırt egzersizi olarak değerlendirilebilecek ve kasları güçlendirecek bir egzersiz olmasına rağmen çok faydalıdır. Abartmadan, uygulandığında iyi olacaksın. Sınava girerken, karnın üstündeki yere, göğsünüzün karşısındaki kollara uzanıp, Palms Place ile bastırın. Ayak parmaklarınızın ucuna bastığınızda, üst bedeninizi bir kolla yukarı kaldırın. Bir süre yeteri kadar kol gücü olmayanlar, mideniz yapamayabilir. Bu başlangıçta önemli değil.

2 – Çömelme: Çömelme, omurganın sağlığı için çok faydalı olmasının yanı sıra, vücudun birçok kasları da, sabah için lezzetli bir seçim yapmanıza izin vererek aynı anda hareket eder. Aynı zamanda çömelme, omurga hastalıkları olan hastalar için tedavi olarak verilen bir egzersiz. Bu işlemde eklemlerin ve kasların nasıl görüldüğünü görmek için poliklinik koluna gittiniz mi?

Birincisi, bir egzersiz grubundaki çok farklı bodur hareketler. En iyi ve en çok tercih edilen olanı tarif edeceğiz.

Ayaklarınızı 30 inç mesafede ve kollarınızı vücudunuza 90 derecelik bir açıyla çekerek, avuç içlerinizi yere bakacak şekilde çıkarın. Dik dur ve dümdüz bak. Sadece dizlerinizi bükün, beline hafifçe eğilerek, çömelin. Alt bacağınızın açısı üst bacak 90 derecedir, 5’e kadar, aynı hareketin aksine yavaşça durun. 10 kez tekrarladıktan sonra, bacaklarınızın açısına bakmadan, bacaklarınızı açıp kapatabileceğiniz gibi, gergin, 50’ye kadar bir pozisyonda sayılır. Egzersiz bitmiştir. Teşekkürler … omurganız

3 – Puan: Bu egzersizde özellikle karın kasları çalışmakta, kalçalar ve bellerde kayda değer bir form yakalamayı özlememektedir. İlk başta zor olsa da, zaman tüm yaraları iyileştirir ve aynaya baktığınızda daha çok keyif alırsınız.

basit spor egzersizleri
basit spor egzersizleri

 

Bacaklarımızı uzatıyoruz, sırt üstü uyuyoruz. Avuç içi zemine bakan, bizim tarafımızdan ellerimizle, biz yerimizi yerleştiriyoruz. Şimdi yerden 20-30 cm yükselen ayaklarımıza, bacaklarımıza, kalçalarımıza yükseliyoruz. Yere dokunma, bacağınızın şu an bir nokta olmaması. Şimdi diğer bacakları olduğu yerde kaldırabildiğimiz kadar yüksek bir bacak kaldıracağız. Öyleyse karşı bacakta olacağız. Buradaki prensip, ilk hareket sırasında kazandığınız yükseklikten hiçbirini kaybetmeden, bacaklarınızın makas formunun tersine bir zaman esasına göre çıkarılması gerekir.

Bir önceki yazımız olan Anoreksiya Nedir? Anoreksiya Nervoza Belirtileri Nelerdir? başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

[Toplam:1    Ortalama:5/5]

Mutlaka Okumalısın

kol uyuşması neden olur

Kol Uyuşması Nedenleri – Neden Kolunuz Uyuşur?

Kol uyuşması nedenleri iyi bir işarettir ve bedensel olmayan tepkilerimizden biridir. Sol kolumuzun uyuşması, özellikle …

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir