Sağlığınızı İyileştirecek 10 Dakikada Yapılabilecek 7 Küçük Şey

0
52
ruh saglıgı
ruh saglıgı

Hızlı iyileşme Sağlıklı yaşam Yaşamlarında değişiklik arayan insanlar, “değişim” in bazı büyük kararların sonucu olduğunu düşünmeye eğilimlidirler.

Hızlı iyileşme bir sanattır. Bu iyileşme sanatının  iyileşme anksiyete iyileşme belirtileri aldatilma iyilesme suresi anksiyete iyileşme süreci anjiyo iyileşme süresi apandisit iyileşme süresi aft iyileşme süresi arpacık iyileşme sürecine de etki edecektir.

“Şehirden taşınmam lazım!”

“İş hayatımı değiştirmem gerek!”

“Çok büyük bir projeye başlamalıyım!”

Ve tüm bu şeyler faydalı olsa da, en büyük değişikliği meydana getiren küçük şeyler.

Hızlı iyileşme ipuçları

Sağlığınızı İyileştirecek 10 Dakikada Yapabilecek 7 Küçük Şey

Hızlı iyileşmek için Sağlıklı Bir Sabah Kahvaltısı Pişirmeyi Öğrenin

Yemek pişirmede “zor” olmanın kötü şöhreti var mı?

Hayatta başka hiçbir şeyden daha “zor” değil – sadece biraz öğreniyor.

Her sabah 10 dakika boyunca, YouTube veya Google’da kahvaltı yapmak için bir şeyler öğrenmek için arama yapın – ardından talimatları izleyin ve uygulayın. Günde 10 dakika, haftada 7 gün, haftada bir saatten fazla pratik yapıyor. Bunu bir aydan fazla, 3 ay, bir yıl boyunca ekleyin ve sadece çok daha iyi bir şef olmayacaksınız, ancak her sabah kendiniz için daha iyi bir temel oluşturacaksınız: Yeni bir şeyler öğrenmek ve sağlıklı yemek.

Hızlı iyileşmek için Handstands, Push Ups, Egzersizi

Vücudun, hissettiğin şeyin en iyi göstergesidir.

Vücudunuzla daha fazla uyum sağlayabilirsiniz, vücudunuzun ihtiyacı olan şey ne kadar iyi olur (uyku? Yemek? Dinlenme?). Çoğunluğumuz bilgisayarlarımızın önünde çok fazla zaman harcadığından, durduğumuzda, duruşumuzu yıkarak, 10 dakika vücut ağırlığı egzersizleri (tercihen birkaç saatte bir) eklemeye çalışın.

Bunları da Okumalısın  Bronşit nedir? Bronşit nedenleri, belirtileri ve tedavisi

Yine, İnternet sizin kaynağınızdır. Bir krizi nasıl yapacağınızı bilmiyorsanız, yukarı itin ya da amuda kalkmayın. Günde 10 dakika, bedeninize dokunma, sizi daha güçlü hale getirme ve iyi bir duruş sergilemeyi hatırlamanıza yardımcı olur.

Hızlı iyileşmek için Solunum Egzersizleri

Sinir bozucu toplantılar sırasında öfkeli patlamalar günlük repertuvarınızda bulunuyorsa, bu özellikle sizin için.

Nefes egzersizleri, muhtemelen öğrenmesi en kolay şeylerden biridir – sadece nefes alırsınız  - ancak etkileri çok büyüktür. Sadece 10 dakika boyunca nefesinize odaklanın. Bir sonraki proje için endişelenme. Ne zaman ve ne zaman olduğu hakkında stres yok. Sadece 10 dakika nefes al ve ne kadar havalı, sakin ve hissedileceksin ki şaşıracaksın.

Stresliyken kimse iyi kararlar vermez.

Hızlı iyileşmek için Yaratıcı Beyin Fırtınası

Yaratıcılık, sadece başka bir şey gibi, kullanılması gereken bir kastır.

Yaratıcı kaslarınızı taze tutmak ve yerinde nasıl daha yaratıcı olabileceğinizi öğrenmek istiyorsanız, bunu yapmanız gerekir. Her gün 10 dakika boyunca ilginizi çeken 10 yeni fikir yazın. Yürütmek için eğlenceli olacak 10 fikir ya da iyi olacağını düşünüyorsun. İstediğin her şey olabilirler. Ama onları yaz.

Bunu birkaç gün için yapın ve yaratıcı meyve sularınız taşacak.

Hızlı iyileşmek için Şeker Yemeyin

En yaygın aperatiflerden biri (özellikle Amerika’da) şekerlidir: ister meyve olsun, ister tatlı beslenme aperatifleri olarak maskelenen “beslenme çubukları”.

Şu anda öğrenebileceğiniz bir şey sağlığınıza önemli ölçüde yardımcı olacak bir şeydir – şekerin belki de uzun süre yemedikleri en kötü atıştırmalıklardan biridir. Şeker yediğinizde, insülininizi artırırsınız. İnsülininizi çektiğinizde, yeni beslendiğiniz vücuda sinyal veriyorsunuz.

Vücudun daha sonra ne zaman besleneceğinden emin olamadığı için vücudun depolanmış yağ yakımını durdurur, çünkü bir sonraki yemek için “yapmasını” ister.

Aka: Vücuduna “Şimdi yağ depolamalıyım” diye karar veriyor.

Bunları da Okumalısın  Vajinal kanser nedir? Vajinal kanser belirtileri ve tedavisi

Hızlı iyileşmek için Günlük Tutun

Günlük tutma bu kadar terapötik olabilir ve eğer stresli zamanlardan geçiyorsanız veya sadece biraz daha derin düşünerek “düşünmek” istiyorsanız derginizi çekin.

10 dakika boyunca, sadece akla ne gelirse yaz. Mükemmelleştirmeyi veya onu okuyan birini düşünmeyin. Bir dergi bir sebepten dolayı bir dergidir – dağınık ve tüm düşüncelerinizi çıkarmak için sizin yeriniz.

Onları önünüzde gördükten sonra, düşündüğünüz şeyle en iyi nasıl ilerleyeceğiniz konusunda daha net bir fikre sahip olacaksınız.

Hızlı iyileşmek için Kitap Okuyun veya Müzik Dinleyin

10 dakikalık bir giriş genellikle 10 dakikalık bir çıkıştan daha iyidir – özellikle de süzülmüş olduğunuzda.

Büyük bir çöküşten vazgeçen insanlar, yorgun olduklarında veya yıprandıklarında, “bir şeyler yapmaları” gerektiğini düşünürler. Yapmanız gerekenlerin tam tersi budur. İhtiyacın olan şey hiçbir şey yapmamak.

Yeni bir şeyleri ıslatmalısın. Okumak veya müzik dinlemek için 10 dakikalık bir dakika sürecek ve kendinizi fikirlerle doldurmaya başlayacaksınız.

Bir önceki yazımız olan Altın iğne Nedir? Faydaları Nelerdir? Gerçekten işe yarıyor mu? başlıklı makalemizi de okumanızı öneririz.

[Toplam:1    Ortalama:5/5]

CEVAP VER

Please enter your comment!
Please enter your name here